:D

Heej jag sa att jag skulle gå och sova tidigt idag men klockan är nu 01.40 och jag är fortfarande vaken!
Alla andra i min familj ligger och sover tror jag!:)
Men iaf jag är då inte trött ännu vilket jag tycker är konstig det brukar jag som vara om jag bara har sovit ca 6h natten före men thats life!

Men ska nog slå av datan och gå och läsa Gossip Girl!x)
Bloggar imorgon eller senare idag blir det ju!XD

Hoppas ni sover gott!:)



Bjuder på en ild där jag larvar mig framför spegeln dock är det lite smuts på spegeln vid munnen!:)


Är typ blogg glad nu jag vill inte sluta blogga vet inte varför!?:/

Tänkte berätta en sak ni inte vet om mig jag tror ingen vet det!?
Men det är iaf att ´när klockan blir ca 2-3 om jag sitter framför datorn(varför vet jag inte)
har jag svårt att komma ihåg hur ord stavas så jag sitter och funderar ändå fast jag vet hur det stavas fast jag tror inte jag stavar rätt! Fast tillslut blir det ändå rätt oftast!:)

Detta blev tt långt inlägg men jag gissar att jag har saknat att blogga när jag har varit i stugan1?
Konstiga lilla jag,HAHA<3

Joo jag har världens bästa humor på kvällen/natten iaf när jag är hemma!XD
Okej jag gör en tio saker ni inte visste om mig liste(har ingen fantasi just nu!)

1. På kvällen springer jag runt och larvar mig ibland när jag blir såkallad övertrött!:9
2.Jag kan kolla på alla sporter och tycka det är roligt ändå fast jag inte fattar ett skit!!XD
3.Jag plattar håret varje dag fast det visste vissa redan! Vet att det nöter skit mycket på håret men använder värmeskydd det borde alla som plattar/lockar m.m håret göra!XD(tips till er som inte gör det)
4.Jag hatar ögonskugga!:)
5.Jag gillar inte Ulrik Munther!!!!
6.Om nån pratar om min morfar så kan jag börja gråta fast försöker att inte göra det!
7.Jag älskar när det blåser ute på kvällen!Vet inte varför!:)
8.Jag har skostorlek 39! Stora fötter!(:
9.Svart och blå är min favorit färg!:)
10. Jag är "besatt" av JUSTIN DREW BIEBER!:9

´Besatt lät lite konstigt men vet inte hur jag ska förklara!

Ska gå nu innan jag gör inlägget dubbelt så lång det är redan för långt!:D

Hejjdå  sov gott till er som inte har gott och sova ännu som jag!:)


Kommentarer
Postat av: Agnes :))

BAAAAAAJS!!!!!

HATA JUSTIN BÄVER!!!!!! D:

Hur kan man vara besatt av den..... skiten!?



BAJS!

2011-08-05 @ 20:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0