Elektropop suger och har alltid gjort!

Idag slutade vi 12.55 sen gick jag till Ica med Merri och nu sitter jag här. Idag ska jag inte göra någoting förutom träning ikväll. Imrorgon har jag match mot Höken, TAGGA! Min famlij tycker att jag är ett sport freak, vilket jag själv inte tycker jag är bara en tjej som gillar sport kanske lite för mycket x) Det som är bra med vinter att då är det skidtävlingar på tv, det är as kul att kolla på. Känner att jag har gått lite för långt med mitt sport intresse för hur många tjejer kollar på skidor liksom? Inte många! Nu har detta blivit långt så hejdå!:)

Kommentarer
Postat av: vicky

FRIDA!! Skidor är det roligaste sportformen som finns att se på tv!! Jag älskar det! Jonny med. Och för att inte tala om Nils. Det är så spännande och fascinerande att se hur de kan pressa sina kroppar att staka sig igenom 5mil. Tänk om man hade den konditionen och de musklerna. Jag älskar skidor och har alltid gjort. På sommaren älskar jag att se på friidrott. Vi är fullt normala tjejer Frida du och jag.

2011-12-02 @ 21:01:49
URL: http://elinvictoriao.blogg.se/
Postat av: Agnes :)

Men jag kollar ju på skidor... sadface!

Haha, jag ttcker det är SJUKT kul att titta på xD <3

2011-12-04 @ 13:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0