Vet..

Att jag inte har bloggat på typ två dar är det väl men kan sammanfatta dagarna.
Måndag: Var på skolan for hem, vid fem for jag till träningen den gick rätt så bra. Sen for jag hem och typ inget.
Tisdag: Var på skolan sen for jag på stan med Emma, Aggo, Alva, Julia och Li. Köpte julklapp till Aggo inget mer, hon var inte med mig i samma butik när jag köpte den :) Sen for jag hem hämta biljetter åkte buss med Aggo och Merri till stan vi mötte upp Li och vi gick sen vidare till Lf. Lf basket vann mot Sundsavall med 99-88. Sen for jag hem.
Onsdag: Idag då så var jag på skolan, sen gick jag med Amanda hem till hon vi gjorde inte så mycket var på datorn och typ chillade. Sen for jag hem och gjorde middag till familjen. Gjorde fiskpinnar med potatis och en sås. Sen gjorde vi knäck och snart ska vi klä julgranen och så måste jag göra färdig alla julkort till tjejerna i klassen, har än så länge bara gjort Julias så har åtta kvar. Och nu måste jag gå så puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0