Heej

For och sovde hos min mormor i förrgår eller vad det heter. Men iaf mina kusiner sov också där. Dom var helt vilda fast dom knappt sov nå så sprang dom runt och skrek och jagade varandra hhhaha hållde på att dö av skratt när dom hållde på och brottas men iaf blev as trött för jag och moster vaknade 8.00!!!!!(moster bor hos mormor när hon är på besök här) Jag sover i vanliga fall till 11-12.
Men nu sitter jag och lyssnar på musik ska gå och byta kläder! Kan byta kläder 10 gånger innan jag bestämmer vad jag ska ha på mig!x)

Juste ska på bio och se Harry Potter och Dödsrelikerna del 2



Min syrra älskar denna. Själv tycker jag att den är lite konstig men rolig!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0