EMA!=)

Ska se EMA ikväll hade jag tänkt! Hoppas Justin vinner alla kategorier han är nominerad i, vilket är tre(best male,best pop och biggest fans)! Han har redan tagit emot utmärkelsen MTV Voice för sitt välgörenhetsarbete. Jag vet att ni är kanske inte är intresserade av det men min blogg så skriver om vad jag tycker är viktigt eller vad jag hoppas, lite konstigt förklarat men ni vet vad jag menar!☺
Om ni är intresserade av att se EMA, så  sänds det på MTV. Röda mattan börjar 20.00 själva galan börjar 21.00 tror jag det var.(svensk tid)
Ska börja bege mig mot tvn så ingen annan tar det före mig!
Bloggar imorgon! Sov gott till er som ska gå och svoa nu!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0