Halloween!

Var ju somsagt hos Kajsa på Halloween fest igår. Vi åt mat,gick bus elr godis såg film m.m!
Det var i alla fall roligt!
Vi såg the descent 2! Har sett ettan hos Alva i somras. Den var mycket bättre, den var läskigare och mycket mer verklig. I denna var det nästan orange blod, (jo verkligen trovärdigt-.-)
Så ja ettan rekomenderas! Fast om ni ser ettan är det ju lika bra att se tvåan!
Men jag varnar för sämst slut, dom är det seriöst!!

Men i alla fall, ni ska ju såklart se hur jag såg ut.



Min syrra sminkade mig, det var hennes första gång hon gjorde detta så jag tyckte att det blev bra!:)



Och en mask hade jag med mig, och så ser ni en del av mitt nya linne som jag köpte igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0