Jag kan inte komma på nån rubrik!

Innan jag gick till skolan imorse hade jag ont i magen men det gick som tur över, trodde först att jag hade fått magsjuka men som tur var så var det inte så. Hade idrott på elevens val, sen idrott och efter det matteprov. Själv tycker jag att det gick sådär. Fast det tycker jag ju alltid och i slutändan så är det bara några enstaka fel. Men så är det nog för ganska många tjejer, alltså att dom inte tror på sig själva. Men slut pratat om det, har träning halv 6 till 7. Sen efter det far vi till stugan tror jag att vi skulle. Nästa helg ska jag kanske på bio, sen har jag ,match mot Boden sen ska vi sälja fika men laget. Jag tror det var nästa helg. Men nu har detta blivit alldelens för långt så avslutar detta med Hejdå!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0