Mobbning!

Är så sjukt less på mobbing och sen vågar dom inte stå för det. Man ska inte göra något man fanimej inte vågar stå för, det bevisar bara att man är en fegjävel och att man troligtvis bara gjorde det för att vara cool osv. För så är det oftast man gör något av såkallat grupptryck sen så när dom väl gjort något dumt eller så så ångrar dom sig säkert fast jag vet ju inte men så är det säkert så för dom flesta. För jag tror ju inte direkt att något vill göra någon illa vem det än handlar om. Jag tycker att "mobbare" regerar först och sedan tänker, det borde då vara tvärt om. Jag tänker alltid om jag gör något, om jag vågar stå för det när det väl gäller är svaret nej då går struntar jag bara i det. Så svårt är det inte! Detta handlar INTE om mig så jag är inte mobbad eller så. Har dom bästa vännerna i världen, och det ska man ju vara glad över. Vad tycker ni är det är fel att mobba någon? Svar uppskattas!!

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Mobba mobbarna! :D

2011-11-24 @ 16:52:46
URL: http://mizzamizz.blogg.se/
Postat av: vicky

Mobbing är FEGT, FULT och *** onödigt. Så less på att det aldrig sätts stopp på detta. Att ingen lärare vågar säga ifrån. Eller chef för den delen, för mobbing kan förekomma på arbetsplatser oxå. Stå Rakryggad i allt du gör Frida och kom ihåg att den som gör rätt och den som inte viker sig för massan vinner i slutändan. Det sk Grupptrycket. Alla som tillhör den gruppen är för svaga för att våga stå på egna ben. De skyller på gruppen när något går fel istället för att se sitt egna handlande och egen del i det hela.

2011-11-24 @ 19:57:55
URL: http://elinvictoriao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0