Common Denominator - Justin bieber

Asså är irriterad! Jag steg upp lite före sju och började göra mig klar för jag trodde vi började 8.10 och sen kollade jag på schemat om vi hade idrott direkt på morgonen och då såg jag att jag började 8.50 så då hade jag velat sova men det är ju ingen ide med det direkt!-.-

Var i stugan i helgen!!

Fredag: For på stan med Amanda efter skolan. Köpte en tröja och en present till min syster som snart fyller år snart!:)
Och Amanda som är så envis fast ändå världens snällaste typ så köpte hon en slush åt mig mot miin vilja bara för att jag betalade bussen åt hennne för jag har ett busskort!:/
Men tack i alla fall!♥(om du ser detta)
Sen var jag ju med amanda.
Sen for jag med merima och kollade på Gladans träning för jag och tre andra(från hertsön,laget jag spelar i) ska börja spela med Gladan i serien fast Amanda som är Hertsön är ändå som vår "huvudtränare".
Okej detta blev krånligt men så är det!:):)

Lördag & Söndag: Var i stugan och var ute och så där och på söndagen spöregnade det!:(


[Gina Tricot: 99:-]

 


Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Sv: Aw, tackar ♥ Men asså du hade ju fan betalat 20 kr åt mig på bussen och jag köpten en slush? Hallå!? Jag gav dej ju typ inget..

2011-10-03 @ 15:32:50
URL: http://mizzamizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0