Justin Bieber- Mistletoe --------> Älskar denna låt!♥

Ja jag vet att jag inte bloggade nått igår:/
Men min uppdatering kommer inte vara den bästa denna veckan för

Har läxa+ snart prov
Måste baka till match
Match i övertornå på lördag
Match här mot råneå på söndag
Har träning imorgon+ fredag
Måste städa mitt rum och städa garderoben
Och så har jag ju skola också :)

Så kanske inte världens bästa uppdatering men försöker så gott jag kan!:)
 
Idag har jag i alla fall varit på skolan. Sen kom jag hem och åt macka och mjölk.
Började med min läxa och nu sitter jag här och ja gör inget.

Men har fortfarande kvar NO-läxa och Engelska-Läxan kvar så den måste göras!:)
 Har inge tmer att säga!
Lägger in en låt:)



Älskar denna låt som ni ser på rubriken. Jag vet att det inte är jul ännu men den är grymt bra, och den kom nyss ut så jag älskar denna låt helt enkelt. Längtar tills hela jul albumet kommer ut!:) Och hans Album Belive också kommer ut!:)♥

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Sv: Ja, gör du det! x) OOH OMB SHIT VILKEN BRA LÅT, GOOOOOSH! :D ♥ ♥N ♥

2011-10-19 @ 17:33:46
URL: http://mizzamizz.blogg.se/
Postat av: Alvaandersson

saknar dig frida !♥

2011-10-31 @ 08:45:09
URL: http://anderssonalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0