Godnatt ♥

Godnatt till er som ska gå och lägga sig, eller har gjort det och godkväll till er som kvällen just kommit för er, så är det för mig iaf.  Är inte ett dugg trött, men kommer säkert gå in i fas tre snart, blir helt HYPER och får typ världens lust att bara springa omkring och skratta och ja, jag blir övertrött helt enkelt. Men det var typ det, märkte även att jag dissade Agnes som sa godnatt men jag har svarat nu så nu kommer hon sova bra, jo det vet ni också. Hehe gud, vet inte hur jag kom in på Agnes och mina sms helt plötsligt men det uppskattar ni ju såklart. För er som undrar och sitter och tänkar, hon är redan i sin lilla kallade fas tre men nej det är jag verkligen inte. BTW, Agnes måste ha somnat för hon svarar inte. :'''( Hehe normal man är, nolifer, check. xD
Men hejdå apa. :S:S:S:S:S:S::P:P:P:P:P::D:D:D:D:D:<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0