D.Å.L.I.G U.P.D.A.T.E.R.I.G !

Jag vet men orkade inte blogga igår. Spelade ju somsagt fotboll eller footsall manfgkjab vad det nu heter. Den gick sådär för min klass. Sen åkte jag hem till Agnes med henne. Vi var på datorn och såg på tv. Sen gick vi till träningen fast hon tränade inte fast det gjorde jag sen gick jag med tunga steg hem, åt, såg på tv, duschade och gick och sov. Hållde seriöst på att somna i duschen, var obeskrivligt trött igår. Fortfarande trött, sover nog för lite tror jag nog för är jämt trött och efter träningar osv håller jag på dö av trötthet. Får väl sova ut under veckan för har ju fått sportlov, fyfan vad najs !!! Ska sälja kakor med Agnes under lovet(till basketlaget) någon som vill köpa ? Självklart inte, nåja får se hur det går. Ska till stugan idag så bloggarinte under helgen. Ska gå och slå in min lillasyster present för hon fyller nämligen år på söndag och min kompis li, så grattis i förskott till båda. :)<3

Kommentarer
Postat av: Vicky

Dricker du ordentligt med vatten? Och äter du verkligen nog? Hur har det gått med diina mellisar?

2012-02-26 @ 01:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0