Död imorgon..

Kommer vara död imorgon. Hade styrke på morgonen sen in door walking på Helex. Det var ganska jobbigt fast hade gärna gjort lite längre. Har redan ont i benen och som pricken över i:et har jag träning ikväll också, fast ska inte vara med på exakt allt för har ju somsagt stukat fingret men det mesta, men nu är jag iallafall pigg som vanligt det är imorgon träningsvärken kommer komma, läääängtar -.-. Iallafullafall så åt jag efter på Dag o Bert med Emma, Amanda, Merima och Agnes. Vi skrattade nå 7kt. Roligt vare iallafall, sen gick vi på stan ett tag förutom Merima hon åkte hem :(. Träffade några andra på Blågåsen, och typ det var allt. Har ätit en apelsin också nu när jag kom hem. Det är typ allt jag gjort idag. :)
Img1471318628_large

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken otäck rubrik! Men du hade överlevt till idag, vilken tur. Kram

2012-02-17 @ 09:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0