Justin Bieber ♥

Skolan gick bra, forskar om NBA med Merima min ♥ Och så foskar jag om Justin Drew Bieber med Julia ♥
Ska fara på träningen som börjar halv sex Merima.. kunde inte svara för har inga pengar på mobilen då det vet och ja alla andra jag var tvungen att skriva detta här :p Sen ska jag sova.. imorgon ska jag till käftis även kallat tandläkare men ja. Vill inte men måste. Sen ska jag vara med Aggo och Izza för vi ska ha fotografering och jag är den så kallade stylisten :) Så det blir kul ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Sv: Jag tror att Izza eller Julia har glömt att logga ut från min användare och frågat dig om linnet ;) SAKNAR DIG MED <3

2012-01-16 @ 16:31:44
URL: http://mizzamizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0