Tröjan du hatar. :)

Nöter tröjan du hatar av någon lagom konstig anledning. Inte bra asså. Men har träning idag, guud vad jag har längtat. Tränade bara 1 gång förra veckan pga av sjukdom, hemsk. Mår mycket bättre när jag tränar ofta. Men denna vecka blir det tre basket träningar, lite fys hemma och två matcher i helgen. Matcherna är mot Övertorneå tror jag och Råneå. Säljer också fika på lördag. En hemma match och en i Råneå hade dock velat ha båda hemma matcher men man kan inte alltid få som man vill. Ska ta bilder till dagens outfit, smycke och frisyr idag. Är lite dålig med att lägga in det men ska försöka bättra mig med det. :)
Låten jag nödar just nu. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0