Leo's lekland :)

Ska till Leo's Lekland med Emma och hennes brorsa eller nått. Vet inte riktigt men följer med henne iaf, det blir väl roligt. Hahha känns lite töntig men vem bryr sig. Inte jag iaf. Ska typ äta och ta på mig kläder.
Svar till Anonym: Haha a, jag vet att dynga är bajsa, men det blev fel i rubriken. xd Det är lätt att blanda ihop två bokstäver, u know' ;) Och i inlägget hade jag ju stavat rätt så, ett stavfel bara ! Händer alla :)
Och snälla, skriv namn tack, nog för jag vet vem det var men ändå. ;)♥

Kommentarer
Postat av: emma

haha, det var jag! :P

orkade bara inte skriva namnet . hehehehehe

2012-03-01 @ 13:19:05
Postat av: vicky

Det är ju skitkul på leos!!

2012-03-01 @ 22:52:30
URL: http://elinvictoriao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0