Plugga. Plugga och Plugga.

Ska plugga NO och Engelska typ hela dan. Känns kult. Har no prov imorgon, engelska glosor och text och så har vi skidor. Skidor är däremot kul men inte med skolan bara på fritiden så man får åka vars man vill, hur långt man vill och hur snabbt/söligt man vill. Aja, ska nöta musik och plugga. Börjar med noN, kult jag vet. ;)♥
Har tagit miljoner ego bilder på mig själv, oseriösa miner också. Men visar några. ;)
Fråga inte. xD
En bättre bild, som jag har sagt att jag skulle ha lagt upp för ett tag sen, men har bara inte orkat ladda upp denan bild(den är alltså inte från idag, inte heller bildeN under.)
Tröja: H&M 69.50:-
Lite många bilder men lägger typ aldtig upp bilder, sällan iaf så ja. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0