*Suck*

Är trött på att vissa kallar andra fula saker utan någon anledning alls. Om man nu tycker det, vilket man i 90% av fallen inte tycker så kan man väl hålla det för sig själv, istället för att kasta iväg någon spydig kommentar som någon annan blir sårad av. För även om man inte visar det så blir man sårad om någon kallar en idiot,ful,fet osv.
Alla har inte råd eller lust att sminka sig som en barbiedocka när man fortfarande barn bara för att bli omtyckt, eller ha dom senaste tv-spelen, senaste kläder och vara så "perfekta" som en själv är, för det tycker väl dom om det nu är fel på andra. Det borde väl vara bättre om alla bara fick vara som dom är istället för att låtsas vara någon man inte är ? Eller har jag helt fel ?
Jag bryr mig inte om du inte gillar mig, bryr mig bara vad mina vänner tycker om mig. ♥
OBS! Detta har inte hänt mig, men det händer andra som VÅGAR vara sig själva !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilket fint inlägg du gjort! Är så stolt över dig. Hoppas dina vänner förstår vilken fin vän och person du är.

2012-03-09 @ 18:44:16
Postat av: Tora

Ja Frida håller med dig. Om man måste ändra sitt jag för att andra ska tycka om en då är det inte rätt. Tyck om mig som jag är. Skönheten kommer innifrån.Man älskar inte någon för att den är vacker, utan den man älskar blir vacker.

2012-03-09 @ 22:25:29
Postat av: vicky

Så sant så sant! Hoppas den personen som råkat ut för elaka kommentarer har kompisar som dej Frida för då blir det lättare att inte ta åt sig! De som säger dumma saker beter sig ofta så för att de är så osäkra och bli ännu mer osäkra när det kommer en person som vågar vara sig själv och därmed "annorlunda" från de andra.

2012-03-11 @ 22:31:44
URL: http://elinvictoriao.blogg.se/
Postat av: alvaandersson

satan vad klok du är. alla är perfekta på sitt sätt, du respekterar alla på doms sätt, det är din styrka, fortsätt så, så kan jag lova dig att du kommer må sjukt mycket bättre i framtiden finaste frida!

2012-03-12 @ 21:15:35
URL: http://anderssonalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0