ada

Inte bloggat sen i torsdag typ eller nått. Har iaf hunnit bränt mig på VARM kola, har märken och blåsor nu, inte kul och inte fint. Aja, sen igår hade jag träning på hälsans. Sköt på sidan osv. Sen for jag och tränade med pappa och sin syster, eller tog det lungt eftersom jag är förkyld, vilket ´var anledningen till varför jag inte var med på träningen. Idag ska jag inte göra nått förutom att fara och springa eller fara och träna med pappa och mamma om dom skulle. :)

Arkivbild sen förra sommaren....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mej aj då kära Frida, det måste ha vart varmt. Speciellt det som innehåller socker. Efter gott kommer ont. hoppas det fort blir bra. Kram fina Frida snart 13 år. Kram

2012-05-07 @ 19:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0