:]

Det regnade när jag skulle cykla hem så blev blöt!:/
Ikväll ska jag på träning det blir kul!
Och imorgon har jag träning på kvällen på bergnäset!
Sen har jag träningsmatch på söndag här på hertsön!
Så mycket basket men roligt blire!:)

Var hos min farmor som sagt!Hon borde seriöst skaffa en resturang så god mat som hon gör!:)
Min faster fyllde ju år så hon fick ett doft/ljus vet inte riktigt! av min famlij!

Emma har gjort en header/design åt mig så när hon lägger upp den vet jag inte när hon har tid!:)
Men ni orkar vänta enligt mej!:):):)



Finaste bilden(ironisk):)


Kommentarer
Postat av: vicky

Vilken fin header du har...shit vad impad jag blir. Jag hade oxå velat ha en sån fin. vad duktig den där Emma är!! Eller är det mini-Emma vi talar om?? för i så fall blir jag grymt imponerad.

2011-10-06 @ 19:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0