Glosor suger!

Var med Merri och Aggo idag. Vi var typ ute och jag skulle göra en videoblogg men den blev nog inte så bra så jag tror nog inte att jag lägger in den eller vi får se. Gjorde 3st tror jag. Sen for Merri hem. Då bakade jag och Aggo choklad muffins. Nu ska jag träna glosorna och sen fara och träna med pappa om han ska fara idag. Var ju igår och tränade och då var jag ensam i ena rummet(det finns två) och då lät det som någon släppte ner nå vikter fast det var ju inga vikter tror jag men det var ändå as läskig. Blev rädd som satan. Ja men måste ta tag i glosorna sen har jag också text till engelskan imorgon så måste göra den också.
Snyggare kan man inte vara! Och så är han bäst. Han är tom bättre än mig och det är det svårt att vara!xD haha!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0