Rihanna är den bästa tjej/kvinna/dam på att sjunga!♥

ALLTSÅ JAG HATAR INNEBANDY SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
RRRRRR ***** MYCKET X 1000000000000000000

Vi hade innebandy på gympan(imorse) och alla typ sikta på mina ben och en kille i min klass sköt jävligt hårt så har ett märke från det och det gör ont. Kommer säkret få ett blåmärke så inne bandy kan ta sig i röven helt enkelt!!!
Nu ska jag sluta prata om det. Igår for jag och åt på Gula Huset med Emma och Agnes. Sedan gick vi på ica och sen vidare till Emma och jag svär hennes hund är beroende av fötter. Den sprang runt och försökte bita en i fötterna och mest på mig!:(
Men den är typ världens gulligaste!xD

Har träning idag har inget mer att säga punkt


Kommentarer
Postat av: Li<3

Vaaa?? hur kan du inte gilla de allt som man gör i en gympasal e ju kul:D

Jag <3 Idrott/gympa:) <3<3<3

Jag ska på Rihanna på höstlovet i globen ska bli fett coolt för hon e fett GRYM :)

2011-10-27 @ 21:50:33
URL: http://theazumone.blogg.se/
Postat av: vicku

men alltså Fritte Frida....Innebandy är ju kuul!! Där bryter man inge naglar som man gör i basket. Men jag vet har oxå fått smaka på där hårda slagskotten och fått ett innebandybollsrunt blåmärke på benet. Inte skönt. Men kul att spela utan töntiga killar...

2011-10-30 @ 19:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0