Stugan!:)

Sitter i sängen min i stugan och gör typ inget!
Skulle fara med min pappa på älg jakt men hade inte nå kläder som passade knappt så gör det nån annan helg.
Skulle ha spelat match idag men kunde inte så jag hoppas att det går bra för dom.
Ni får hoppas med mig,eller hur?:)


Skriver lite fakta om mig själv för det har jag nog inte gjort!?

Jag heter Frida Olovsson då! Född i maj 1999.
Jag le´ver för basket! Det är seriöst mitt liv typ.
Jag älskar min familj och vänner mer än något annat.
Min förebild är nog Rudy Memba? som är basket spelare. (Han är riktigt grym på basket enligt mig)
Jag älskar att välja kläder till mig själv och komma med smakråd till andra, om jag ska vara ärlig så kan jag stå och välja kläder till mig själv i 30-45 min ibland.
Inte undra på att jag alltid blir stressad ibland xD
 Skulle nog vilja jobba med mode när ajg blir stor.
Fa´st min högsta dröm är ju att bli basket spelare!:)

Det var lite fakta om mig då!:)

Hare bra!<3


Kommentarer
Postat av: Li:)<3

Rudy Memba E BÄÄÄÄÄÄST ! :) <3

2011-10-16 @ 14:57:23
URL: http://theazumone.blogg.se/
Postat av: Amanda :)

Men det kommer du självklart att bli? :D Asså du är fan as grym på basket ♥ (Om inte GRYMMAST?) ;O

2011-10-16 @ 18:20:25
URL: http://mizzamizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0