Svar av frågestunden!:)

1.Vad är din favorit rätt?
Sv;Det är nog kyckling med ris!

2.Vilket land vill du helst åka till?
Sv; L.A, Éngland eller Grekland!

3.Vilken sorts musik gillar du bäst?
Sv; Eftersom jb gör met pop så blir det pop men gillar ju annat också!:)

4.Gillar du läxor?
Sv;Nej!

5.Har du ringt bris någon gång?
Sv; Nej

6.Har du någonsin blivit kär?
Sv; Nej tror faktiskt inte det!;/

7.Gillar du att åka till Spanien?
Sv; JAG ÄLSKAR DET!:D

8.Är jag snäll?
Sv; Jaa Amanda du är ultra mega snäll gånger 100000000000000000000

9.Har du en mobil?
Sv; Ja en xperia x10 mini pro !:)

10.Har du gått på toa idag?
Sv; Haha ja!:)

11.Har du helt seriöst varit kär,helt allvarligt kär någon gång?
Sv; Nej faktiskt inte!:)

12.Vad åt du senast?
Sv; Flingor som smakade konstigt!:/

13.Vem chattade du med sist?
Sv; Amanda tror jag!?

14.Vad står det i ditt 6 sms, och från vem?
Sv; Har konversation men min 6 konversation är med Emma och där står det: Asså ska vi hänga våra väskor och det i vårat vanliga kapprum ?

15.Vem var du med senast?
Sv; Emma, Merima och Aggo!:)

16.Vad är det för väder nu?
Sv; Soligt men kallt!

17.Vem är din bästis på gsm?
Sv; Haha du(aggo)
(Hon ställde frågan)

18.Vem pratade du med senast?
Sv; Min stora syster1

19. Vilken sport gå du helst i förutom basket?
Sv; Handboll och vill spela handboll men deet finns bara i boden och det är ca 30min härifrån så det är lite långt!

20.Hatar du någon?
Sv; Nej

PUHH det var jobbigt!
Men nu är det avklarat i alla fall!






Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Sv: Taaack så hima mycket sötaste männsikan på jorden, bästaste vännen, och underbarste Frida ♥ ♥ ♥ Du gör alltid min dag till något bättre, och jag skulle inte kunna leva utan dig ;'( Orkar inte ens föreställa mig det! Du är så himla fin, och du är bäääst! Lika mycket som Justin, MEN HALLÅ NI ÄR TYP UNDERBARA? ELLER? :) Rätt svar: Ni är bäst ♥

2011-10-06 @ 13:54:55
URL: http://mizzamizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0