:Pppppppppp

Fick inte direkt träningsvärk. Fast har sjukt ont i ryggen/ryggmusklerna. Fick det efter träningen igår. Fast det är inte så farligt. Idag blir det träning som vanligt. Det är typ allt jag skriver om, idag har jag träning, imorgon har jag träning, imorgon har jag match,imorgon osv. Fast det är ju det jag gör så då skriver jag ju om det, min vardag helt enkelt. Nästa vecka är det kulturvecka. Har mat i världen. Det blir väl kul, hoppas jag iaf. Sen på torsdag ska min klass och spela fotboll i arcus. :)

Kommentarer
Postat av: vicky

Det gör inget. Träning är ju ditt liv och det du gör. Klart du ska skriva om det. Det är kul och bra att du tränar och tycker att det är roligt!!

2012-02-19 @ 00:21:46
URL: http://elinvictoriao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0