Åhhh.

Skulle pröva två lösnaglar jag fick från min moster men limmet var för bra så det fastnade DIREKT vilket det inte brukar göra så då fick jag inte bort dom så var tvungen att stoppa på alla naglar för kan ju inte gå runt med lösnaglar på bara två naglar, sen hade jag nagellack under så det ser såååå wierd ut på nära håll, aja får helt enkelt vänta tills dom far bort. Men det ända jag inte kan göra är att spela basket men det kan jag ändå inte för en muskel i foten gör satans ont så aja så farligt kanske det inte är, men hejjjdå.. :)

Kommentarer
Postat av: Vicky

Men vännen har du skadat dig i foten? Basta och massera. Och ät massor med mat och vitaminer (frukt). Väldigt viktigt som du tränar.

Svar: Ja det har jag, okej ska följa dina råd. Dom brukar funka. :)
None None

2012-07-20 @ 00:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0