R.I.P SMILLAN !

Jag, Emma och Agnes kom hem tilll mig så skulle Agnes ta upp Smillan, min hamster för er som inte visste det. Men iaf så rörde sig den inte, och så tog dom upp den ur boet och den var död, :'( 
Grät inte men jag gör knappt det, men det var nära. Kommer nog göra det när jag verkligen inser att den är död. :/
Tack iaf till Agnes och Emma som hjälpte mig att begrava den och Emma tack så mycket för bilden !
 
Hon är död på den bilden, kan inte kolla utan att börja gråta så. :((((((
 
Bilder tagna bara nån vecka efter jag fått henne.
 
Bilderna är kanske lite suddiga, men det bryr jag mig då inte om nu.

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

;(

2012-07-05 @ 09:54:57
URL: http://mizzamizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0