25 juli. :)

Var ju på stan idag somsagt. Fick ett par svarta jeans av mamma, älskar dom dessutom sitter dom exakt som jag vill att dom ska sitta, för jag har långa ben så måste jag ha större storlek till benen i längen med då blir dom för alldelens för stora runt midjan eller tvärtom men domhar sitter bra i midjan och är bra i längden. Sen köpte jag även en hoddie som var på rea, den är BIEBERLILA, fattar alla hur snygg den färgen är dessutom Justins favorit färg. ;)
Sen köpte jag en liten present till min pappa som jag vet att han gillar, inte speciellt dyr men det är ju tanken som ränknas, eller ?
Aja, ska snart äta och detta har redan blivit för långt men visar mina kläder sen, hejdå. :)<3
 

Kommentarer
Postat av: LiIiiiiiii

Vart köpte du dina jeans ??? :)<3

Svar: Ehm.. tror det var Gina Tricot eller ja det var det. :)<3
None None

2012-06-25 @ 19:48:12
URL: http://Theazumone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0