Tjatjatjatjatja. :)

Klädde på mig vid ett typ och fixade mig innan jag for till Emmas dagis och hämtade hennes ryggsäck och hennes täckningar och allt var det var, så iaf jag gick till Ica med Emmas ryggsäck på axeln och på andra axlen min egna och Emmas teckningar som inte fick plats i väskan i ena handen, sen tog jag även en korg och gick runt och släpade på det samtidigt som jag så smidigt jag kunde ta allt jag skulle handla, sen packade jag upp allt och betalde och packade och på något magiskt sätt med mycket krångel gick det ändå bra, sen när jag kom hem hade jag glömt köpa majs och hårt bröd till tacosen, så då fick jag cykla tillbaka.
Sen gjorde jag maten med mina systrar och sen när mamma kom hem så åt vi, sen efter det for vi till storheden och handlade mat till min hamster på Djur Magazinet och kläder på H&M och en större cykel till min lillasyster för att hon är allmänt bäst och lärt sig cykla utan stödhjul. Iaf så fick jag ett par byxor av mamma och sen köpte jag en mint färgad kuvertväska.
Visar bilder sen imorgon och detta blev nabkfdgnakjf långt så ett stort plus till er som orkade läsa detta. :)

Kommentarer
Postat av: vicky

vad duktigt gjot....men då undrar jag. Vem hämtade själva personen Emma och du hämade hennes väska och teckningar?

2012-06-09 @ 22:16:37
URL: http://elinvictoriao.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad roligt att komma hem till dukat bord! Du hade även dammsugit. Tusen tack min underbara Frida!

2012-06-10 @ 14:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0