Sorry!

Sorry för världens sämsta uppdatering idag och igår men har inte varit hemma!:(
Var somsagt på begravning idag! Hatar att gå på begravning tycker det är så sorligt specilellt i slutet:(
Men iaf vi for vid 9 till haparanda vid ca 4 var begravning och maten efteråt slut så då for vi på ikea en snabbis!:)
Sen for vi till kalix därefter till stugan hemma lite grejer och kolla på grisarna,JÄTTE GULLIGA!:D

När vi kom hem åt vi och sen har jag inte gjort nå speciellt!:)
På lördag ska jag vara med Iza och Amizz om jag är hemma vad vi ska göra edt skulle ni vilja veta nee berättar senare om jag är med dom!:D Ska gå nu så det inte blir allt för långt!!
Ett stort plus i kanten till er som orka läsa allt!:D<3



Liten bild!:<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0