Svar!:

Amanda :)  (........) om Välj!:):
Du är somsagt fin i båda, men du är verkligen JÄTTE söt i lockigt ♥ ♥ ♥
IP:
Aww,Tack!:) 
11 Augusti, 10:55  
       
       
[FOTOBLOGG] o livet med ADD Uppmärkssamhetsstörning om Välj!:):
Intressant blogg du har !! (:
--------
http://www.sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-linnea-solvesborg-maskros
Skulle bli jätte tacksam om du kan rösta på bilden i länken ovan !! (:

Gå in på min blogg och titta på mina Fotografier. Eller varför inte läsa om hur det är att leva med diagnosen ADD Uppmärksamhetsstörning (och självskadebeteende och deprission). I min blogg hittar du också delar utav Noveller (böcker) jag skrivit och en massa annat bl.a min Tankar och Känslor !!
IP:
Har röstat nu fin bild btw!:)
05 Augusti, 21:37  
Olivia om Välj!:):
fin blogg :D
ps; följa varandra via bloglovin? :D
kram
IP:
Tack detsamma!:D Använder tyvär inte bloglovin!:( 
05 Augusti, 21:31  
       
Agnes:)) om Välj!:):
Ojj xD
Råkade skicka in en kommentar utan nån text x)

Men iaf jag tkr du e söt med rakt men lockigt passade dig bra ;) <33

Sv;Detsamma,Okej:D
05 Augusti, 20:45  
       
  vicky  () om Välj!:):
håller med föregående talare...
04 Augusti, 20:37  
Mamma om Välj!:):
Du är så fin min underbara Frida. Vilken frisyr du än har!


Hahah Okej. (Svar till både vicky och mamma)



Svarade på lite kommentarer från inlägeget välj:) Svarar inte p dom som tipsar om tävlingar men tack för tipsen ska defenitivt kolla in på tävlingarna!:D

Tack för alla kommentarer det gör min dag! Hahah låter lite överdrivet men så är det!<3

Som ni ser så tar jag bort mailadress och ip!:)
02 Augusti, 22:34


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0