Vår rullar!:)

Vid 12-tiden for jag och min syrra till min farmor gjorde vårullar. Där var även våra fastrar!:D
Vid fyra så fpor jag och min syrra hem och med följde ena våran faster med till oss så min kusin skulle få leka med emma min syrra.

Sen när hon hade farit så åt jag vårrullar som vi hade fått ta med hem:)
Nu sitter jag och pratar/chattar med Aggo på msn!:D<3

Joo igår beställde min mamma en skinnjacka och en skjorta till mig dom kommer nog i veckan hoppas det iaf!:

Imorgon ska jag med min syrra in till stan vid tp halv 4 om jag inte gör något annat!

Men vad jag göra före det har jag ingen aning om,förlag?:)

/Fritt


Kommentarer
Postat av: vicky

Jag kommer att vara hos farmor en stund imorgon med, så kom dit ni med =)

2011-08-15 @ 22:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0