Julafton om en 1 dag, TAGGA!♥

Igår var jag med Merri, Aggo och Bea. Vi var hos henne. Först gick vi till Ica sen till henne vi satt och pratade och sen såg vi på tv och var på datan innan vi gick ut. Sen skulle Aggo och Merri hem så då var jag och Bea hemma hos henne och var på datan och såg på tv igen. Sen for jag hem och bytte om och vidare till träningen. Vi fick fika och så körde vi tävlingar, jag vann tre, priserna var godis :) Sen for jag hem och såg på Baksmällan 2 sen gick jag och sov typ. Idag skulle jag först vara med Bea men är barnvakt med syrran till våran lillasyster och så måste jag städa osv så hinner inte det. Hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Tora

Vad underbart duktig tös du är Frida. Även Jennifer som kan ta hand om lillasyster. Hoppas tomten ser det så ni får många fina julklappar. Vi ses i morgon. Kram

2011-12-23 @ 19:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0