Ont i halsen, påväg att bli sjuk ?

Har ont i halsen,fryser och är täppt i näsan, känns inte så lovande men får göra nått så det far bort. Imorse hade vi match mot Gammelstan vi ledde första halvlek, sen ledde dom andra halvlek så då vann dom :/ Fast nästa gång tar vi dom om vi spelar med samma vilja som vi hade i slutet. Sen for jag hem och såg lite skidor sen sov jag i typ 4 timmar, vaknade kring fyra x) Sen såg jag på mer skidor sen hockey :) Man måste ju bara älska Luleå Hockey ♥
Fast matchen är inte slut ännu, så ska springa eller typ dra mig upp för trappan till tv rummet och se klart den så Hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: vicky

Man ska inte träna om man har ont i halsen, det är farligt. Allt annat är ok men ont i halsen och feber då ska man stanna hemma.

2011-12-11 @ 21:00:24
URL: http://elinvictoriao.blogg.se/
Postat av: Tora

Min kära Frida inte ska du bli sjuk. Drick mycket vatten, vila som du gjort. Men om det är så är du ju frisk till julhelgen något bra. Kram

2011-12-11 @ 21:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0