Breaking Dawn!♥

Ska ju och se Breaking Dawn idag, dom flesta säger att den är jätte bra så då hoppas jag att jag också tycker det. Sen ska Izza och Amanda sova hos mig, så det blir kul.
Slutade 12 idag. Har städat mitt rum, bäddat sängen och så där. Ska nog ta en macka eller något sånt. Har träning halv 6 så far och hämtar upp Merri typ 5 över 5. Har hängt upp mina Justin Bieber affischer igen, tog ner dom förra gången för jag kände mig så iaktagen. Lite werid jag vet! Men ska inte ta ner dom denna gång har jag bestämt liksom. Men nu ska jag kolla fb, bli gärna vän med mig om ni inte redan är det!:)

Kommentarer
Postat av: tilde x)♥

Hejj! :) Vad fin blogg du har ! :D , och jätte fin design ! ;) Din blogg verkar vara jätte bra :D

2011-11-26 @ 15:00:43
URL: http://tildesdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0