LMFAO!:))

Var ju på skolan som vanligt och det gick väl bra. Det börjar bli jätte kallt nu och det gillar jag INTE! Hade gärna flytt utomlands nu. Det hade ju inte direkt satt fel. Får väl drömma mig bort, antar jag. Men tillbaka till verkligenheten, har träning ikväll TAGGA! Kan aldrig få nog av basket, omöjligt just nu. Ni kommer inte få några nya bilder för tillfället för min kamera har slut ström och laddaren är i stugan och far dit näst nästa helg troligtvis, så blir inga nya bilder elr outfits på ett tag. Ska träna på Islam grejs och rengöra Smillans bur. Smillan är en hamster för er som inte vet det, min alltså fast det har ni nog fattat! Hejdå!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0