Never let you go- JB!:)

Bloggade inget efter jag hade varit på stan så gör det nu

Igår: Jag for ju då till stan med Aggo och Emma, Emma ville också följa så det fick hon ju såklart!:)
Jag köpte typ inget, Eller vi var och fikade på Linas Café så där köpte jag fika!
Emma köpte inget fika där så då gick vi till blågåsen och där fanns det några irriterande ungar som jag och Aggo störde oss på!-.-  Dom typ upprepande vad Aggo sa när vi gick till en annan kiosk för dr pepper. coh när vi gick tillbaka! Jag HATAR när folk upprepar vad nån annan sagt(alltså bara för att vara coola)
Men nog om det sen for jag till farmor och åt. Sen hem och tråka, Sen for jag med pappa och tränade.
Det var typ allt!
Idag vet jag inte vad jag ska göra punkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0