Trött som in i h*****

Är trött så det inte finns men jag kan ändå inte sova. Det går ju inte!:/ Jag måste hitta ett sätt att lära mig att sova på kvällarna för jag ligger typ vaken i sängen i 1 ½ timme. Och då blir jag jätte trött på morgonen och vill inte gå upp. Fast man måste ju. Men slutpratat om det, tränigen gick bra. Åt nyss mat eller halv 9 och jag åt så mycket så jag hållde på att spy. Men det var bara för att mina föräldrar tycker att jag äter lite och måste äta så jag får i mig näring för att jag tränar så mycket. Men dom är ju bara omtänksamma så det ska man ju vara glad för! Nu ska jag gå till duschen och sen hoppa i sängen.
Ha en bra kväll och hoppas att ni sover bra!♥



Kommentarer
Postat av: vicky

Ät mer mellanmål när du tränar mycket...frukt, gröt..

2011-11-12 @ 01:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0