Glosor:(

Idag har jag varit med amanda julia och merima det var typ kul vi kollade på nå roliga klipp på youtube ocg garvade :D
Nu sitter jag och gör glosorna och tränar på engelska texten!
Det går faktiskt bra :):)

Jag typ döör för jag har fått electropop på huvudet och så märkte jag att nice guys fanns på spotifyy och det hade inte jag sett och nu har jag lyssnat på den 5 gånger så kan inte lyssna på den nå mer :/
Fast det finns ju youtube!:)

Men imorgon ska vi till nå musseum med skolan sen ska jag på stan med mina underbara vänner!:):)

/friitt.blogg.se


Kommentarer
Postat av: ANNE

SV: Ja, sjukt synd ;/ Vet inte om det är värt att försöka sy in dem heller.. Hmm ska fundera på det :)

2011-09-07 @ 21:51:02
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0