Frida Caroline Olovsson. :)

Har träning idag, yey. Imorgon också. yey. På lördag har jag match mot Övertorneå, yey. På söndag har jag match mot Råneå, yey. På Måndag har jag träningsmatch mot gladan 00, yey. På tisdag har jag ingen träning eller match, bu. Hehe hade lite roligt dära. ;) Skolan gick bra. Vi har gjort redovisning om vårat hus vi byggt på NOn. Gjorde ett Justin Bieber hus med Julia och Amanda. Sen stoppade Agnes och Merima sitt One Direction hus på vårat såd et blev ett våningshus. Hjälpte sedan också Alexander att bli klar mitt sitt hus för han var själv och hade inte gjort färdig. Så gjorde som två hus kan man säga. Så fick vara med på två bilder. :/(En bild för varje hus, man tar med dom man gjorde huset med.) Jaja orkar inte blogga ännu mer. :)

Kommentarer
Postat av: Tora

Vad måtte de bli av Frida Carolin Olovsson något alldeles underbart fint det vet jag.

2012-02-02 @ 19:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0