Rubriker är onödiga.

På skolan gjorde vi blåbärspannkaka. Den var okej. Lite degig men hyfsad iallafullafall. Sen såg vi på en film om vatten. Den var väääldigt tråkig. Har hursomhelst fotbollscup imorgon. Vill typ inte va med fast alla tvingar mig så ställer upp för klassen dårå, även fast jag inte fattar varför dom vill ha med mig för jag tycker jag är sämt i klassen på fotboll ? Aja, dom får väl inte tycka det om dom nu itne vill det fast det tycker jag iaf. Måste leta fram mina fotbolls grejer osv. Ja hejdå iaf. :)<3

Kommentarer
Postat av: vicky

Men Frida! Har skolan slutat servera lunch? Så att ni måste laga egen lunch nu varje dag? Eller är det på hemkunskapen?

2012-02-22 @ 18:30:52
URL: http://elinvictoriao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0