Wallander. :)

Sitter och ser på Wallander. Har typ sett den förut men bra iaf. Har också sett någon film med mina systrar. Ganska rolig och bra var den. Den hette.. vänta ska bara kolla. Orginaltitel är Mr. Popper's Penguins fast på fodralet står det bara Poppers - Pingviner. Rekomenderas iaf. Nu blev det reklam på tvN. Reklam suger! Min åsikt, bara onödigt med reklam.. nästan lika onödigt som min kommentar om att jag hatar reklam men aja. Imorgon börjar jag typ 8.10. Det är dåligt med kulturveckan just imorgon för vi börjar mycket tidigare fast vi slutar tidigare, det är ju bra. Imorgon har jag också träning. Det blir kul. Och nu har detta inlägg blivit riktigt långt men jag gillar typ att skriva just nu, undrar varför? Aja, nu ska jag avsluta detta inlägg med att säga godnatt till er som ska sova nu. Godnatt och dröm sött. ;)<3


Gammal, inte min mobil. Bjuder säger jag bara !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0