Shorts.

Älskar dom hära dip dye shortsen från www.forever21.com.
 
För 19,75 euro så blir dessa dina. :)
 
Dock passar verkligen inte det där skärpet. Och sen är det ju shortsen dom säljer inte skärpet, så tycker verkligen dom borde ta bort det men det är min åsikt.
 
Något jag verkligen stör mig på är att nästan alla går runt med shortsen från Gina, visst dom är väl snygga vissa iaf men jag personligen tycker att det är mycket roligare att klä mig i något som inte alla har, då blir outfiten mer egen om ni förstår vad jag menar. :) Fast alla har ju egna åsikter och har inget emot att ni har såna shorts, erat liv - erat val. :)

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Coola shorts :D

Svar: Ja. :D
None None

2012-07-10 @ 11:09:31
URL: http://www.mizzamizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0