Bad boys!!

Hej hej, jag sitter i sjunger till Amanda via skype, hahahahhihihihhhohohohoohhohohoohhohohohoohohoohhoho. Nej men seriöst nu, ska packa mina saker som jag ska ha till Amanda, för efter vi har varit på Exotic och spelat brännboll med klassen så ska jag och Amanda gå till Ica, köpa godis och gå hem till henne och se Paranormal Acitivity 2. Tagga!
Iaf igår när jag var ute och sprang så blev mitt knä helt anjkfnakjsdfnkjas, det gör ont och kan knappt springa utan att det gör sjukt ont, så har haft det lindat idag, men det gör fortfarande ont, men jag hoppas på det bästa och att det snart går över så jag kan och springa igen. Och mina inlägg är typ noveller har jag märkt.;) Men aja, hejdå. ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

VAD HETER DU PÅ SKYPE? :D

2012-06-12 @ 21:15:20
URL: http://sandstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0