Torsdag.

Har städat massor för att vara mig idag. Sen har jag även bakat en bärpaj med min lillasyster, har inte smakat den ännu men det kommer snart. Hade tänkt att fara och springa, men hatar men, men iaf så har jag sträckt mig i en muskel i ryggen eller vad mamma sa, så det går inte men hittar väl på något annat, jo det blir att mysa till pll, säsong 3 avsnitt 2, kanske lite väl exakt men ja. ;)<3
Gillar verkligen inte 1D, men dom har ju talang såklart annars skulle ju inte flera miljoner personer gilla dom men iaf så var bara tvungen att lägga ut den för texten var för gullig. ;D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för gott fika. Blåbärspajen var jättegod!

2012-06-16 @ 17:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0