Ulrik Munther. ♥

Skolan gick bra, var på promenad med Agnes,Merima och Julia. Vi stannade på hertsökullar och åkte ner för backen på rygg och mage. Det var kul. Kom hem och ätit, gud så hungrig jag var för en gångs skull. Ska snart fara till träningen. Det blir kulkulkulkul. :) Bloggade inte i helgen nå typ, men jag spelade match, vi förlorade och spelade JÄTTE dåligt i första andra och tredje perioden. Fast mitt försvar var typ bättre än förut. Så det var positivt för mig. Aja, sen for jag och köpte skidor. I går så åkte jag skidor och sålde kakor, eller inte sålde för ingen ville köpa. Jag till typ 20 hus och ingen köpte. :( Men ska packa osv så hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0