Morsdag. :)

Jag och Agnes såg på tv, var ute och gungade på både svedjeskolan och hertsöskolan sen gick vi till miljögården och kollade på djuren och pratade. En bästavän och en varm och solig dag är bland det bästa som finns enligt mig, det behövs inte mer för en lyckad dag.
Idag är det ju även morsdag, min mamma fick en kopp som det stod världens bästa mamma av mig och min syster, dock gick den sönder när jag och min syster cyklade hem från stan men min pappa skulle nog fixa den så det blir bra. Nu ska jag ut och cykla med Kajsa, min familjs hund, inte någon människa om någon trodde det. ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack så mycket Frida för den fina presenten. Kram på dig.

2012-05-28 @ 08:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0