Amanda :)  (e-mail adress som ni inte får se) om Svar av frågestunden!:):
Sv: Taaack så hima mycket sötaste männsikan på jorden, bästaste vännen, och underbarste Frida ♥ ♥ ♥ Du gör alltid min dag till något bättre, och jag skulle inte kunna leva utan dig ;'( Orkar inte ens föreställa mig det! Du är så himla fin, och du är bäääst! Lika mycket som Justin, MEN HALLÅ NI ÄR TYP UNDERBARA? ELLER? :) Rätt svar: Ni är bäst ♥

Sv;Detsamma, fast du är den mest underbaste och sötastae och bästaste vännen i världen!!
Om någon skulle säga att vi aldrig mer fick träffa varandra skulle jag inte överleva!!
Det finns inte en enda minut med dig som är tråkig!!

Som alla fattar är detta den mest underbaraste människan på jorden och vi har känt varandra sen vi gick på dagis. Vi gick hos samma dagmamma och vi tjafsade om en barnvagn men blev alltid sams och vi har hållit ihop sen dess!:)
















Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ni är verkligen bästa venner, kan ni inte starta på en blogg tillsammand det hade faktiskt varit jättekul!!! :P

2011-10-06 @ 17:21:10
Postat av: Amanda :)

♥ ♥ ♥

2011-10-06 @ 20:38:03
URL: http://mizzamizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0