Take a Bow- Rihanna

vicku  () om Rihanna är den bästa tjej/kvinna/dam på att sjunga!♥:
men alltså Fritte Frida....Innebandy är ju kuul!! Där bryter man inge naglar som man gör i basket. Men jag vet har oxå fått smaka på där hårda slagskotten och fått ett innebandybollsrunt blåmärke på benet. Inte skönt. Men kul att spela utan töntiga killar...
IP:

Sv; Jo det är ju kul om man kör med bara tjejer, men inte med killar för dom tar det så himla allvarligt och så skjuter dom så hårt! Haha det har jag inte tänkt på!(att man inte bryter nå naglar i innebandy)

Kom hem från stugan för ett långt tag sen där har man bara spelat call of beaty(stavar man så?) Det är as kul!! Imorgon ska jag på Halloween fest hos Kajsa. Så måste fara till stan och köpa henne en present. Nu vet ni vad jag ska göra imorgon. Har börjat inse att jag måste skippa tränigen imorgon men jag vill INTE!! Men hinner inte annars!:(
Nu ska jag gå och se på TV!
Hoppas ni får en bra kväll!<3



30 Oktober, 19:37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0